Přeskočit na obsah

Všeobecné obchodní podmínky

Obchodní společnosti: VanaSenior s.r.o., Příkop 843/4; 60202 Brno, Česko
Název značky : Boga Door
IČO : 23088575
DIČ: CZ23088575
Prodej zboží pro on-line obchod www.vanasenior.cz

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1 Všeobecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „VOP“) obchodní společnosti VanaSenior s.r.o., Příkop 843/4;
60202 Brno, Česko; IČO: 23088575, zapsané v obchodním rejstříku vedeném pod spisovou značkou C
144336 u Krajského soudu v Brně (dále jen „prodávající“), upravují v souladu s ustanovením § 1751
odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský
zákoník“), vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy
o dílo (dále jen „smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“)
prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím
provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.vanasenior.cz (dále jen
„webstránka“), a to prostřednictvím webového rozhraní.
1.2 Výjimky z obchodních podmínek
Obchodní podmínky se nevztahují na situace, kdy kupujícím je právnická osoba nebo osoba, která
objednává zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu povolání.
1.3 Součást smlouvy
Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy o dílo. Smlouva o úpravě věci, nebo smlouvy o
dílo i obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce a lze je uzavřít pouze v českém jazyce.
1.4 Možnost změn
Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit nebo doplňovat. Tato změna však neovlivní
práva a povinnosti, které vznikly v době platnosti předchozího znění obchodních podmínek.
1.5. Jakákoliv prezentace zboží, našich realizací na našich webových stránkách obchodu má
informativní charakter. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se zde neuplatní.
1.6. Smlouva se uzavírá na dálku prostřednictvím E-shopu, nebo telefonicky pro objednání zboží
může kupující využít následující způsoby: vyplnění objednávkového formuláře na webové stránce
obchodu e-mailem nebo telefonicky.
1.7. V případech zadání objednávky elektronicky kupující obdrží potvrzení o přijetí objednávky na svůj
e-mail, v připade zadání objednávky telefonicky dojde k potvrzení slovně.
1.8. Pro objednání produktů přes webstránku slouží objednávkový formulář, který kupující vyplní.
Objednání probíhá tak, že se nejprve přidá kliknutím na tlačítko „ Přidat do košíku “ vybraný produkt
do košíku. Následně se Vám otevře objednávkový formulář. Do formuláře vyplníte prosím jméno,
příjmení, adresu, e-mail, telefon.

1.9. Dokončením objednávky souhlasíte s Obchodní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů.
Pokud vše odpovídá objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „ Odeslat objednávku.
1.10. Dodavatel poskytuje dodání a montáž v místě určeném zákazníkem v České republice.
1.11. Po odeslání objednávky, považujeme uvedené údaje za správné. Po obdržení objednávky,
zašleme kupujícímu potvrzení o její přijetí na e-mailovou adresu, uvedenou kupujícím při objednání.
Toto potvrzení je zasílané automaticky a nepovažuje se za uzavření smlouvy.
1.12. Kupní smlouva se považuje za uzavřetou až po potvrzení dodavatelem.
1.13. Prodávající je vždy oprávněn a to hlavně při prodeji van se zabudovanými dvířky, ( doplnení
objednaného zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na úpravu ) požádat kupujícího o
dodatečné písemné potvrzení konečné částky objednávky.
1.14. Objednávku je možné zrušit až do našeho potvrzení. Po uzavření smlouvy lze smlouvu zrušit
odstoupením od smlouvy tam, kde to VOP nebo zákon umožňují.
1.15. Prodávající se touto smlouvou zavazuje provést pro objednatele úpravu vany instalované v
nemovitosti v užívání objednatele a objednatel se touto smlouvou zavazuje zaplatit zhotoviteli cenu
za provedenou úpravu podle této smlouvy.
1.16. Úprava vany podle této smlouvy spočívá ve vyříznutí otvoru na vaně a jejím čelním obložení a
osazení rámu a vstupních dvířek na vaně tak, aby byl možný vstup do vany bez potřeby překračování
jejího boku v původní výši vany před její úpravou.
3. Kupující si je vědom, že Ilustrační fotografie na webstránce se mohou lišit od výsledku pořízeného
na fotografii.
1.17. Na adrese montáže prodávající a kupující uzavírají ještě písemnou smlouvu, kde kupující
podpisem smlouvy prohlašuje, že mu byl postup úpravy, její výsledek řádně vysvětlen, pozorně si
prohlédl a důsledně zvážil svůj požadavek na provedení úpravy vany podle této smlouvy a trvá na
provedení úpravy vany s cílem dosáhnout zjednodušení přístupu do vany.
1.18. Prodávající se zavazuje provést úpravu v souladu s podmínkami této smlouvy, postupovat při
provádění úpravy s odbornou péčí, předat objednateli upravenou vanu řádně a včas.
1.19. Kupující se zavazuje poskytnout zhotoviteli veškerou součinnost potřebnou k řádnému
provedení úpravy, poskytnout bezúplatně elektrickou energii a vodu a za podmínek stanovených v
této smlouvě převzít upravenou vanu a řádně a včas zaplatit zhotoviteli cenu za úpravu podle
příslušných ustanovení této smlouvy.

2. CENA A PLATBA
2.1 Celkovou cenu zboží a případné zálohové faktury dle kupní smlouvy může kupující uhradit
v Českých korunách způsoby:
• bezhotovostně na bankovní účet prodávajícího č. 6803725379/0800, vedený u České spořitelny
• v hotovosti na místě instalace
2.2. Sjednaná cena je včetně všech daní a poplatků.

2.3. Dodavatel si vyhrazuje právo změny cen před uzavřením kupní smlouvy či smlouvy o dílo, a to v
případě, když se jedná o jiné práce související s instalací dvířek.
2.4. V případě platby v hotovosti nebo převodem je kupní cena splatná při převzetí zboží v den
instalace. V případě bezhotovostní platby kupující uhradí kupní cenu příslušné částky na bankovní
účet prodávajícího nejpozději v den dodání zboží.
2.5. Na dodateční montáž vanovyćh dvířek prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou
obdobnou platbu, to neplatí při hotových vanách již se zabudovanými dvířkami, ktere prodávajíci
připraví podle zadání kupujícího. V případě, že kupující odstoupí od takové smlouvy, výše zálohové
faktury bude použita jako kompenzace vzniklých nákladů prodávajícího.
Úhrada celé kupní ceny před instalací se nepovažuje za zálohu.
2.6. Zboží je kupujícímu dodáno na adresu určenou kupujícím v objednávce v rámci České republiky
2.7. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu potvrzení o platbě a
zároveň online zaevidovat přijatou tržbu u správce daně. V případě technického výpadku je tuto
evidenci povinen provést nejpozději do 48 hodin.
2.8. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v
objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání to znamená zabezpečit přístup do koupelny.
2.9. Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě
jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit.
2.10. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu nebo pokladniční doklad po uhrazení
ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího případně pošle
poštou na adresu do 7dnů od realizace.
2.11. Prodávající Vana Senior s.r.o., není plátcem DPH.
2.12. Kupující nabývá vlastnické právo na zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů
na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží
přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží
převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
2.13. Potvrzením o řádném provedení úpravy vany a jejím převzetí objednatelem podle smlouvy je
protokol o předání a převzetí úpravy vany.

3. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
3.1. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů ode dne doručení potvrzení objednávky. Avšak
nejpozději do dne instalace.
3.2. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo
od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to
až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez
zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

4. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
4.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně
závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až
2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších
předpisů).
4.2. Dodavatel odevzdá Zákazníkovi zboží v ujednaném množství, jakosti a provedení.
4.3. Dodavatel odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal v ujednaném množství,
jakosti a provedení.
4.4. Povinnosti z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají
povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se
vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
4.5. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u profilu dvířek, pantů, uzavírání,
otevírací části v době 10let od převzetí u těsnení v době 5 let. U hotových van se zabudovanými
dvířky je kupujíci oprávněn uplatnit právo z vady na korpus vany v době 10 let.
4.6. V případě výskytu vady může kupující Dodavateli předložit reklamaci, Dodavatel zhodnotí stav a
vyřeší reklamaci dle svého uvážení, a to odstranením vady, nebo dodáním nové věci bez vady.

5. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
5.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
5.2. Potvrzením o řádném provedení úpravy vany a jejím převzetí objednatelem podle smlouvy je
protokol o předání a převzetí úpravy vany.
5.3. Stížností spotřebitelů je možné podat prostřednictvím elektronické adresy info@vanasenior.cz
Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
5.4. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká
obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Veškeré
podrobnosti k mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce:
www.coi.cz, www.adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz.“
5.5. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou
kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany
osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve
vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
5.6. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského
zákoníku.

6. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ, AUTORSKÁ PRÁVA KE ZBOŽÍ
6.1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a
Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném
pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)
(dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění
kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností
prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
6.2. Při uzavření Smlouvy poskytuje Zákazník osobní údaje, poskytnutí a zpracování osobních údajů
Zákazníka je nezbytné pro plnění Smlouvy uzavřené mezi Zákazníkem a dodavatelem.
6.3. Poskytnutím osobních údajů Zákazník bere na vědomí zpracování a uchování osobních údajů
způsobem a pro účely dle platné právní úpravy pro ochranu osobních údajů.
6.4. Zákazník bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící e-shop (včetně
fotografií zboží společnosti Van Senior sro i fotografií našich realizací ) jsou chráněny autorským
právem. Zákazník se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo
třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další
součásti tvořící e-shop.

7. DORUČOVÁNÍ
7.1. Smluvní strany si mohou běžnou korespondenci vzájemně doručovat elektronickou poštou, a to
na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či na adresu elektronické
pošty uvedenou kupujícím v objednávce, popř. na adresu uvedenou na webových stránkách
prodávajícího.

8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
8.1. Pokud vztah založený smlouvou o dílo obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany
sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je
spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze
smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst.
1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu
rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
8.2. Kupní smlouva spolu s obchodními podmínkami může být prodávajícím archivována v
elektronické podobě a není přístupná.
8.3. Kontaktní údaje prodávajícího: Vana Senior s.r.o. Příkop 843/4, Zábrdlovice, 602 00 Brno, email :
info@vanasenior.cz , tel: + 420 725 843 123

9. DORUČOVÁNÍ
9.1. Za doručená se považují i oznámení, která byla adresátem odmítnuta a která nebyla doručena v
úložní lhůtě, nebo která se vrátila jako nedoručitelná.

9.2.Smluvní strany si mohou běžnou korespondenci vzájemně doručovat elektronickou poštou, a to
na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či na adresu elektronické
pošty uvedenou kupujícím v objednávce, popř. na adresu uvedenou na webových stránkách
prodávajícího.

10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany
sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je
spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze
smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst.
1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu
rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
10.2.Kupní smlouva spolu s obchodními podmínkami může být prodávajícím archivována v
elektronické podobě a není přístupná.
10.3. VOP lze měnit nebo doplňovat číslovanými písemnými dodatky.